אטרקציות באזור טבריה ובכנרת לילדים, מבוגרים וזוגות

אז אתם מתכננים חופשה בכנרת ובא לכם איזו חוויה נפלאה כזו שתתבל מעט את השהות שלכם בעניין (ובעיקר בכיף), אז נשאלת השאלה – איזה אטרקציות יש בטבריה ובכנרת? יש לנו חדשות טובות בשבילכם, יש המון מה לראות, לעשות ולחוות שם! הלכנו לבדוק וריכזנו לכם את האטרקציות הכי טובות באזור, המשיכו לקרוא ותגלו!

ספא גלי כנרת טבריה

1) אטרקציות בטבריה לילדים

  • שמורת הטבע מג'רסה: מושלם כטיול בימי הקיץ הלוהטים בהם רוצים להתרענן מעט עם מסלול רטוב וצונן. לצד שלל בעלי חיים וצמחיה שופעת – תוכלו ליהנות ממסלול יפיפה, קליל לנופים מדהימים וטבע עוצר נשימה, יכולים להבטיח לכם שהילדים יתלהבו! (וגם המבוגרים).
  • פרק המים – אקווה כיף: אם מתחשק לכם ולילדים קצת אקסטרים, תוכלו לקפוץ לפארק המים הצף הראשון בישראל שנמצא בטבריה ומספק חוויות מים מיהנות כולל מתקנים ואטרקציות שמתאימות לכל המשפחה: החל מטרמפולינות ענקיות, קיר טיפוס ימי (מומלץ מאוד!), מכשולים צפים, מקפצות ועוד שלל מתקנים מהנים במיוחד.
  • חלום עולמי: עוד אופציה מהנה במיוחד בטבריה זה חלום יומי – מתחם של ספורט ואקסטרים עם אטרקציות כיפיות כמו אבובים, בננות, סקי מים, קרוסלות ועוד המון הפתעות. מתאים לכל המשפחה!
  • מדיד מפלס הכנרת בטבריה: לא נוסעים לטבריה בלי לעצור ולהצטלם עם מדיד מפלס הכנרת! פסל סביבתי שכולל מזרקת מים ומייצג ייחודי שנותן ביטוי תלת ממדי למפלס הכנרת, אנחנו ממליצים לעצור ולהראות לילדים, חוץ מזה שמדובר בנקודת תצפית מרהיבה במיוחד!
  • מוזיאון האסם – למשפחות חובבות היסטוריה ותרבות, אנחנו מאוד ממליצים לקפוץ למוזיאון האסם שממוקם במושבה בכנרת. המוזיאון מספר בעיקר את סיפורה של אחת המשפחות הראשונות שזכו להתיישב שם, הילדים יוכלו להיחשף לכלים חקלאיים עתיקים וכל מיני כלי עבודה ששימשו את החלוצים בהקמת ההתיישבות בעמק הירדן. חוויה מרתקת ומומלצת לכל המשפחה!

2) אטרקציות בכנרת לזוגות

  • ספא מפנק בגלי כנרת – לזוגות שאוהבים פינוקים – בין הדברים שאתם חייבים לעשות שם יחד זה טיפול מפנק בספא גלי הכנרת. תוכלו לקחת פסק זמן משגרת החיים, לקחת נשימה עמוקה ולצלול לתוך חוויה מרגיעה לגוף ולנפש במתחם מרהיב שמשקיף לנוף הכנרת עם סאונות, בריכות ג'קוזי עם זרמים מעסים וכמובן טיפולים זוגיים רומנטיים ומהנים במיוחד.
  • טיול טרקטורונים – אם אתם מחשבים את עצמכם ליותר אנשי אקסטרים שמחפשים חוויה שתקפיץ קצת את האדרנלין – אולי תשקלו לעשות טיול טרקטורונים בכנרת ובסביבת העמקים! יש בסביבה המון מסלולים – החל מטיולים עם קושי בינוני, לרוכבים מתחילים ולמכורי אקסטרים. המסלולים לרוב סובבים את הכנרת ולאורך כל הדרך אתם תחשפו לנופים מרהיבים.
  • הפלגה רומנטית בכנרת – רומנטיקנים חסרי תקנה? אולי כדאי לכם לשריין הפלגה רומנטית בלב הכנרת.  תוכלו להצטרף לשיט בספינה או לחילופין לשכור סירה קטנה פרטית. אם אתם רוצים לשלב אקסטרים יחד עם רומנטיקה אפשר תמיד לשכור אופנוע ים או לנסות סקי מים.
  • רכיבה על סוסים – טיול רומנטי לאור השקיעה, בין הכנרת לחורשות ודרך הירדן, עם נופים מהפנטים וארוחה מפנקת בטבע עם חביתות, גבינות, סלטים, ריבה ועוד המון מטעמים נפלאים.
מה זה עיסוי אירוודה​?

3) אטרקציות בטבריה בערב

אם חשקה נפשכם לטעום קצת מחיי הלילה בטבריה, אתם הולכים לגלות שיש המון דברים לעשות שם! הנה כמה מהאטרקציות השוות שאנחנו ממליצים:

  • סנט אורבן בר ומרתף יין – למי שרוצה לחוות וויב קצת יוקרתי אבל עדיין חצוף מעט, כדאי לכם להכיר את המקום הבא: סנט אורבן זה בר יין משובח עם תפריט אוכל שנוצר בשיתוף השף יוסף זוזו חנא. הבר עצמו מורכב מ 2 מרפסות ומרתף יינות בו מתבצעות סדנאות יין מקצועיות ומהנות למדי. ומה יש בתפריט? בעיקר מנות דגים, פירות ים עם פיש אנד צ'יפס אגדי שאתם חייבים לנסות.
  • מסעדת 1910 – מסעדת 1910 היא מסעדה יחסית וותיקה ויוקרתית אשר ממוקמת בקיבוץ דגניה א. עם עיצוב מרהיב בשילוב אווירה חמימה וביתית – תוכלו ליהנות מחוויה קולינארית מדהימה עם אוכל איטלקי- ים תיכוני מוקפד.
  • חברס – למי שרוצה לחוות מהאווירה הצעירה והמקומית של טבריה, חברס הוא בר מצוין להתחיל בו. מדובר בפאב חברתית עם מחירים מאוד נוחים, תפריט אלכוהול רחב ומגוון עם קוקטיילים נפלאים ונרגילות למי שאוהב. המקום כולל חלל ישיבה אלגנטי בפנים וגם רחבה בחוץ עם פופים מפנקים.
  • בוזי פאב – לצאת לטבריה בערב ועדיין להרגיש בבית? בוזי פאב זה ה-מקום בשבילכם. מדובר בבר צעיר, וויב קיבוצניקי ומחירים נוחים לכל כיס. אם התמזל מזלכם ואתם נמצאים בסביבה ביום רביעי, תוכלו ליהנות שם מערב במה פתוחה עם אמנים מקומיים. בסופי שבוע המקום מפנק עם תפריט המבורגרים מיוחד.
מסעדת לוטה על שפת הכנרת

כמה מילים אחרונות

אם אתם בכנרת או בטבריה ומחפשים אטרקציות מעניינות בסביבה, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבוע טיפול מפנק בספא שלנו עם תפריט טיפולים רחב שיבטיח לכם חוויה קסומה וייחודית בחופשה שלכם. למידע נוסף מוזמנים להשאיר פרטים או ליצור איתנו קשר .

יצירת קשר

להזמנת טיפול מפנק

דילוג לתוכן