מתנה למורה מחנכת לסוף שנה

במהלך השנה הן מלמדות את ילדינו, בודקות מבחנים, מתכננות שיעורים ומנסות להנחיל בילדינו ערכים חיוביים לקראת חייהם כאנשים בוגרים. האחריות המוטלת על כתפיהן של מורים היא אינה פשוטה, ולכן הורים רבים מעניקים מתנות למורים לסוף שנה. אם אתם מחפשים מתנת סוף שנה למורה, הרעיונות המיוחדים הבאים יאפשרו לכם להראות את הערכתם למורים של ילדיכם, ולשלוח אותן לחופש הגדול עם חיוך על פניהן.

מתנת סוף שנה למחנכת

1. מארז מתוק

עבור המורים או המורות שאוהבים מתוקים – זוהי המתנה האידאלית. בעבר מארז מתוק היה מארז עם אריזות שוקולד, אך כיום יש לכם מגוון אפשרויות רחב למארזים מתוקים מושקעים במיוחד: אתם יכולים להכניס למארז שוקולד שמיוצר על ידי שוקולטיירים מקצועיים, פרלינים בטעמים מיוחדים, קינוחים אישיים, שוקולדים עם הקדשות, חומרי גלם לאפייה, ועוד מטעמים אחרים שימתיקו את סוף השנה.

מארז מתנה מתוק לצוות הוראה

2. יום ספא מפנק

כולנו זקוקים לעתים לבריחה מהשגרה, ואם יש מישהו שמגיע לו פינוק מרגיע זה מורים. עבור הבריחה האולטימטיבית, זמינות לכם חבילות ספא נפלאות בספא גלי כנרת. הספא הייחודי משקיף לנופי הכנרת, עם חדרי טיפול אישיים ופינוקים נפלאים לאורך כל הביקור. ניתן לבחור חבילות ספא עם טיפולים של 50 או 70 דקות שהמורה תוכל ליהנות מהם מול הנופים הנפלאים של הכנרת. בספא יש 13 חדרי טיפולים, סאונה רטובה ויבשה, בריכה, ופינוקים נוספים שיטעינו כל מורה לקראת השנה החדשה.

3. תו מתנה

לפעמים, ובייחוד כאשר קבוצה שלמה של הורים צריכה לרכוש מתנה יחדיו, אין הסכמה על המתנה שצריך לרכוש. למרבה השמחה, יש כיום פתרון יעיל לבעיה הזו בדמות תווי קנייה וכרטיסי קנייה נטענים. בכרטיסים הנטענים תוכלו להכניס את סכום הכסף שאספתם, ולאפשר למורה לבחור את המתנה שהיא רוצה. זהו מתנת סוף שנה למחנכת או למורה עם פוטנציאל רב, וכיום אתם יכולים לרכוש תווי מתנה לשלל מקומות: מסעדות, חוויות ברחבי הארץ, רשתות ביגוד, רשתות של פריטים לבית, קניונים ומקומות רבים אחרים שבהם המורה תוכל לרכוש בדיוק את מה שהיא רוצה ואוהבת.

תו מתנה למתנה לסוף שנה למורה

4. מארז מתנה אישי

במקום מתנה למורה לסוף שנה, אתם יכולים לרכוש מספר מתנות ולהרכיב מהן מארז מתנה אישי. אם אתם רוצים לתת טאץ' אישי למתנה לסוף שנה – זוהי דרך מצוינת לעשות זאת. בתוך המארז אתם יכולים להכניס פריטים שונים עם הקדשות, פריטים מתוקים, קישוטים לבית, ופריטים אחרים. זוהי מתנה למורה לסוף שנה שמראה שאתם מכירים ומעריכים אותה, ויודעים מה היא אוהבת. תוכלו אפילו להתייעץ עם ילדיכם ולרכוש פריטים שהמורה תאהב/יאהב. בנוסף, המארז לא חייב להיות בסלסילה הקלאסית – תוכלו לרכוש תיק גב/צד ולהכניס לתוכו את המתנות, או להשתמש בפריטים אחרים בתור אריזה מיוחדת ואישית.

5. חוויה ברחבי הארץ

אם המורה של ילדכם אוהב/ת טיולים וחוויות מיוחדות – תוכלו להפתיע אותם עם חוויה בלתי-נשכחת כאן בארץ. ישנן שלל חוויות שניתן להזמין, כמו טיולי טרקטורונים, סיורי שווקים, סיורים קולינריים, ניווטים ליליים, סיורי אופנה, סיורים היסטוריים, ושלל חוויות נפלאות אחרות. החוויות המיוחדות האלו הן רעיון נפלא למתנה עבור מורים שאוהבים לחקור את הסביבה שלהם, ואתם יכולים לבחור חוויה לפי מיקום, לפי סוג, לפי תקציב ולפי פרמטרים אחרים.

לסיכום

אם אתם מחפשים רעיון למתנה סוף שנה למורה – יש מגוון רעיונות מיוחדים שתוכלו ליישם. הדבר החשוב ביותר הוא לרכוש מתנה אישית שמתאימה לאופייה של המורה שאתם רוצים להפתיע. מתנות סוף שנה למורים מהוות מזכרות נפלאות מההורים, וזו דרך ייחודית להראות את ההערכה שלכם כלפיי הנשים והגברים שנמצאים עם ילדיכם מדי יום כדי להעניק להם השכלה.

יצירת קשר

להזמנת טיפול מפנק

דילוג לתוכן