ספא למסיבת רווקות בצפון: יום כיף אולטימטיבי לצד מול חופי הכנרת

מסיבת רווקות היא אירוע משמח במיוחד, שמאפשר לשלוח את הכלה העתידית לחתונה שלה עם חיוך על הפנים. המסורת המהנה הזו מאפשרת לחברותיה של הכלה לחגוג לה יחדיו, ויום משותף בספא מפנק מהווה דרך מעולה לחגוג בצורה בלתי נשכחת. אם אתן מחפשות ספא למסיבת רווקות צפון, ספא גלי כנרת זה המקום שבו תוכלו ליצור זיכרונות מיוחדים באזור יפיפייה לחופי הכנרת.

ספא למסיבת רווקות בגלי כנרת טבריה

עיסויים מפנקים למסיבת רווקות בצפון

עיסויים מהווים דרך מדהימה להרגיע את הגוף ואת הנפש, ובספא גלי כנרת זמינים לכן טיפולים מפנקים במיוחד בספא היוקרתי. בספא ניתן לבחור בין טיפולים שאורכם 50 דקות, או 70 דקות, ולבחור בין שלל טיפולים נפלאים עבור כל האורחות במסיבת הרווקות. העיסויים מתבצעים על ידי מעסים ומעסות מקצועיים, ואתן יכולות לבחור את עצימות העיסוי ומשך העיסוי.

טיפולי ספא למסיבת רווקות בצפון בספא גלי כנרת זמינים בחדרים פרטיים מפנקים, וגם בחדרים זוגיים רחבי ידיים. אילו עיסויים זמינים לכן? ניתן לבחור בין מגוון עיסויים מדהימים, כולל עיסוי איורוודה, עיסוי לנשים בהיריון, עיסוי באבנים חמות ושלל עיסויים נפלאים אחרים.

כל העיסויים והטיפולים תוכננו בקפידה, והם יותירו אתכן עם חיוך על הפנים במשך שעות ארוכות.

עם נוף מרהיב לכנרת ואווירה פסטורלית קסומה, תמצאו את ספא גלי הכנרת – המקום להצית מחדש את הזוגיות שלכם באנרגיות חדשות ומופלאות, עם אפשרות לקבל טיפולים מיוחדים לזוגות שיחזקו את הקשר שלכם.

יום כיף בספא למסיבת רווקות

טיפולי ספא למסיבת רווקות: חוויה בלתי נשכחת

מלבד העיסויים הנפלאים שמציעים בספא גלי כנרת, במקום תוכלו ליהנות גם מטיפולים מפנקים נוספים: פילינג גוף, עיסוי קרקפת, טיפול כפות רגליים, ועוד. הספא הייחודי כולל בתוכו 13 חדרי טיפולים, וניתן להיכנס למתקני הספא הנפלאים שזמינים לכל האורחים: סאונה רטובה, סאונה יבשה, בריכה וחדר כושר. בספא גלי כנרת שמים דגש על חוויה של כל האורחים, ואם אתן מתכננות מסיבת רווקות בצפון, זה המקום האידאלי לעשות זאת.

מה זה שיאצו

מסיבת רווקות מול נופי הכנרת

לצד הטיפולים הנפלאים והמפנקים שזמינים לכן בספא, במקום ישנה חוויה ייחודית נוספת: שהות מול נופי הכנרת. הספא האהוב נמצא במלון גלי כנרת, כך שניתן לשלב שהות במלון לצד טיפולי ספא. המלון מצוי מול הכנרת, כך שכל האורחים יכולים ליהנות מהאוויר הנעים במקום, הנוף הייחודי של הכנרת, והשקט הנפלא שבמקום.

בנוסף לחבילות הספא, ניתן גם להזמין ארוחה מפנקת במסעדת "לוטה" בניצוחו של שף אסף גרניט. אם תבחרו בחבילה שכוללת לינה, מחכים לכן הפתעות מפנקות אחרות – לרבות ארוחת בוקר עשירה, ג'קוזי, והפתעות נוספות. אם אתם רוצות להכין הפתעה מיוחדת לכלת השמחה – צרו קשר עם ספא גלי כנרת, והצוות ישמח לספק לכן כל שירות שתרצו.

חוויה נפלאה בכל ביקור

ספא למסיבות רווקות בצפון עוזר לחבר בין כלה ובין חברותיה הקרובות, וליצור יחדיו זיכרונות שילוו אותה למשך כל חייה. בספא גלי כינרת יוצרים חוויות בלתי נשכחות בכל יום מחדש, ואתן מוזמנות ליהנות מכל מה שיש לספא ולמלון להציע, וליהנות עם הכלה העתידית וחברותיכן הקרובות.

יצירת קשר

להזמנת טיפול מפנק

דילוג לתוכן